woensdag 12 januari 2011

Familiespel Angry Birds


Laat ook ik dan maar wat over deze boze vogeltjes en irritante grijnzende varkentjes zeggen… 1.5e maand geleden ging ik met een paar vriendinnen naar Newcastle om te shoppen. Tijdens de boottrip (cruise met windkracht 8, dat terzijde!)  speelde mijn vriendinnetje voortdurend angry birds. Ik snapte er werkelijk waar helemaal niks van terwijl zij maar bleef zeggen: “dit is zo grappig”

Nu 1.5e maand verder en een Ipad rijker ben ik verslaafd aan dit varkensschietspel! Mijn vriend en ik maken bijna ruzie wie er eerst mag! Maar… Angry birds gaat verder… naast een PS3 spel kunnen nu ook de digibeten lol hebben van dit deze boze vogels en irritante varkens.

In het tweede kwartaal van dit jaar zal het spel ‘knock on Wood’ in Amerika uitkomen. Of het bij ons ook verkocht gaat worden is nog niet bekend… Dus tot die tijd zal ik mijn varkensjacht op mijn Ipad voortzetten! Maar wie weet speel ik volgend jaar wel lekker burgerlijk Angry Birds met de hele familie!








1 reacties:

Ralph zei

Geweldig spel is het!
Ik ben er zelfs een kleine fansite over begonnen op twitter!
twitter.com/birdsvsrope

Een reactie posten

POST A COMMENT PLEASE!!!