woensdag 29 december 2010

voornemen 2011: Apple hacken!

Al vanaf mijn jeugd ben ik de trotse eigenaar van een Apple computer. Mijn moeder heeft een Grafisch bedrijf en zo doende ben ik opgegroeid met een Apple. Jarenlang was dit zeer voordelig wat betreft virussen. Voor hackers was het vaak niet interessant om een Apple virus te ontwikkelen en zo bleef mijn computer altijd virus vrij!

In een paar jaar tijd is de Apple van grafische computer naar trendy computer voor iedereen gegaan. Ze ontwikkelde de meest mooie design apparaten zoals Ipod, Iphone en nu dan ook de Ipad. Ik ben trotse eigenaar van al deze leuke, mooie gadgets maar helaas, dit creƫert ook nadelen.

Want als ik de bronnen moet geloven wordt 2011 het jaar om de Apple apparaten te hacken. Voor de computercriminelen is dit vooral voordelig omdat steeds meer bedrijven werken met Iphones en Ipads…


http://www.appletablet.net/

Het is nog 2 dagen 2010… heb dus nog twee dagen de tijd om alles te beveiligen en te voorzien van virusscanners… en stiekem hoop ik natuurlijk dat het allemaal reuze meevalt en dat die computercriminelen eens een echte hobby gaan zoeken maar ik vrees het ergste…

0 reacties:

Een reactie posten

POST A COMMENT PLEASE!!!