maandag 13 december 2010

Service?

De laatste tijd is er erg veel kritiek op klantenservices. Kritiek die naar mijn mening terecht is. Ik word ook vaak slecht telefonisch geholpen maar niet alleen daar...

Laatst kocht ik twee broeken in een kledingwinkel, de jongen achter de kassa heeft mij niet 1 keer aangekeken. Hij was zo druk bezig met zijn collega dat hij mij totaal vergat! 

Ik heb zelfs een tijd gehad dat ik aan mezelf begon te twijfelen... Ben ik nou de enige die het irritant vind dat winkelpersoneel zichzelf belangrijker vindt dan de klanten? Het antwoord is gelukkig nee! Een vriendinnetje van mij pingde (blackberry berichtje) me van de week met een blog request... Ze ging naar de tandarts en de receptioniste die daar werkte heeft haar niet 1 keer aangekeken. Zelfs bij je eigen tandarts zijn de werknemers te druk met zichzelf... 



Om die reden: een blog voor al het winkelpersoneel en mensen die werken in de dienstverlening! Bedenk je goed dat je werk hebt dankzij je klanten. Wees vriendelijk, glimlach en zeg iemand gedag. Het is een kleine moeite maar zorgt er wel voor dat klanten blijven komen... 

1 reacties:

loueetje zei

vandaag was wel het toppunt van slechte service! Ongelovelijk dat personeel niet met elkaar communiceert.

Een reactie posten

POST A COMMENT PLEASE!!!